وظیفه اصلی شرکت های بیمه همواره این است که در شرایط بحرانی و سخت به کمک مشترکین خود بیایند تا هزینه های سنگین درمانی را جبران کنند. بطور کلی ما دارای بیمه های پایه مثل بیمه تامین اجتماعی و بیمه خدمات درمانی و بیمه های تکمیلی مثل بیمه تکمیلی ملت، بیمه تکمیلی آسیا، کوثر و … هستیم که هر کدام به نوبه خود کمک هایی را جهت پایین آورد هزینه های درمانی شما پوشش می دهند. بر همین اساس فروشگاه یاس اپتیک با شعبه مرکزی در غرب تهران با اغلب شرکت های بیمه قرارداد داشته و امکان خرید عینک های طبی، لنز و عینک های آفتابی (البته با تجویز پزشک) تحت پوشش بیمه را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ما در یاس اپتیک علاوه بر فروش و تعمیر عینک و لنز، خدمات بینایی سنجی هم برای شما فراهم کرده ایم. در ادامه قصد داریم بیمه های طرف قرارداد یاس اپتیک را معرفی کنیم:

بیمه های طرف قرارداد با عینک فروشی یاس اپتیک:

  • بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح
  • بیمه کوثر
  • بیمه آسیا
  • بیمه دانا
  • بیمه البرز
  • بیمه پارسیان
  • بیمه سامان
  • بیمه تجارت نو
  • بیمه سینا
  • بیمه تعاون
  • بیمه نوین
  • بیمه ملت
  • بیمه صدا و سیما
  • بیمه بانک سپه
  • بیمه بانک رفاه
  • بیمه بانک تجارت
  • بیمه آرمان سفیران سلامت
  • بیمه معلم
  • بیمه آرمان

بر این اساس چنانچه مشتریان ما طرف قرارداد هر یک از بیمه های بالا باشند، هنگام خرید عینک طبی از مزایای بیمه خود می توانند استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از خدمات بیمه ای باید علاوه بر نسخه پزشک ، کد ملی و کارت ملی خود را همراه داشته باشید تا با ثبت کد ملی شما در سامانه بیمه، هزینه های پوششی بیمه در همان لحظه شامل شما شود.

امروزه هزینه خرید عینک طبی نسبتا بالا بوده و استفاده از بیمه های پایه و تکمیلی کمک قابل توجهی به ما میکند تا هزینه خرید عینک کاهش یابد.

به علاوه ضمانت تعمیر و تعویض هم برای خریداران ایجاد کرده ایم تا با خیال راحت از خدمات ما بهره مند شوید.

تخفیف خرید عینک طبی و آفتابی 101

هنگام خرید عینک طبی، چه مقدار از هزینه ها را بیمه می دهد؟

بهترین راه برای بهره‌مندی بهینه از بیمه عینک، دریافت اطلاعات جامع درباره نوع قرارداد بیمه شما با شرکت بیمه است. شرکت‌های بیمه خدمات متنوعی در زمینه‌های خرید عینک طبی یا حتی لنز‌های تماسی ارائه می‌دهند. برخی از شرکت‌ها ممکن است قراردادهای با سطوح مختلف را ارائه دهند، به عنوان مثال، قرارداد با سطح 1 که کمترین هزینه را پوشش می‌دهد یا قرارداد با سطح 5 که بالاترین پوشش را فراهم می‌آورد. (البته اعداد 1 تا 5 فرضی بوده و ممکن است متفاوت باشد).

هرچه قرارداد با شرکت بیمه بهتر و جامع‌تر باشد، پرداخت ماهانه بیمه نیز افزایشی خواهد بود. برای درک بهتر از نحوه محاسبه پرداخت ماهانه بیمه، توصیه می‌شود که ابتدا با مسئولین شرکت بیمه خود در ارتباط باشید و اطلاعات دقیقی درباره قرارداد بیمه خود کسب کنید.

عینک فروشی طرف قرارداد با بیمه تکمیلی در تهران

با خوشحالی اعلام می‌کنیم که وب‌سایت Yasoptic.com به عنوان مقصدی ایده‌آل برای مشاوره خرید عینک طبی و آفتابی برای زنانه، مردانه و کودکانه شناخته شده است. این وب‌سایت با ارائه آخرین مدل‌ها و انواع برندها، امکان مطالعه و انتخاب بهترین عینک‌ها با توجه به شکل صورت، رنگ پوست، مو و سایر عوامل، به شما تجربه خریدی راحت و لذت‌بخش ارائه می‌دهد.

در Yasoptic.com، راهنمایی‌هایی جهت تشخیص عینک اصل از تقلبی برای شما فراهم شده است تا اطمینان حاصل کنید خرید شما همواره از کیفیت بالا برخوردار باشد. در فرآیند خرید آنلاین که نیاز به دقت بیشتری دارد، اطلاعاتی درباره اندازه صورت خود نیز در اختیار دارید تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

همچنین، اگر به خرید حضوری علاقه دارید، یاس اپتیک شعبه حضوری خود را در منطقه غرب تهران ایجاد کرده است. این امکان به شما فراهم می‌آید تا از تنوع عینک‌ها در مکانی فیزیکی بهره‌مند شوید و با انتخاب از بین گزینه‌های متنوع، به بهترین تصمیم برسید. همچنین، خدمات اپتومتری نیز در این مرکز قابل دسترسی می‌باشند.

علاوه بر این فروشگاه آنلاین عینک یاس هم امکان خرید غیرحضوری و آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

خدمات فروش عینک یاس اپتیک:

فروشگاه عینک یاس
  • فروش جدید ترین عینک های سال با کیفیت از بهترین برند های دنیا
  • خدمات اپتومتری و تست بینایی سنجی
  • تنوع در طرح و رنگ فریم عینک های طبی و آفتابی
  • همکاری با شرکت های بزرگ و اغلب بیمه های پایه و تکمیلی
  • ایجاد فضای آرام و دلنشین برای انتخاب بهترین عینک

برای خرید عینک با بیمه به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید عینک های طبی می توانید به هر یک از فروشگاه های عینک طرف قرارداد با بیمه خودتان مراجعه کنید. البته هنگام خرید همراه داشتن نسخه پزشک و کارت ملی برای درج در سامانه بیمه لازم است. در این صورت هزینه بیمه به سرعت در سامانه محاسبه شده و از قیمت نهایی کسر می شود، در نتیجه شما حداقل هزینه ممکن را پرداخت می کنید. البته اگر از مراکز غیر طرف قرارداد هم عینک خود را بخرید، امکان استفاده از بیمه وجود دارد ولی هنگام خرید باید هزینه عینک را یکجا پرداخت کنید و بعد با مراجعه به مراکز بیمه، فاکتور خرید وخود را ارائه دهید تا هزینه های جبرانی محاسبه شوند و ظرف یک ماه به حساب شما واریز شود. که البته این کار وقت بیشتری از شما می گیرد.

یاس اپتیک به عنوان یکی از مجهزترین و بروزترین عینک فروشی های غرب تهران، با حدود اغلب بیمه ها و شرکت های بزرگ همکاری داشته و امکان خرید راحت، ارزان و با کیفیت را به خوبی برای شما فراهم کرده است.

بهترین چشم پزشک بینایی سنجی طرف قرارداد بیمه تکمیلی در غرب تهران

مدارک لازم برای گرفتن هزینه عینک از بیمه تکمیلی

صورتحساب خرید نسخه پزشک با تاریخ روز و کارت ملی برای تایید هویت، به‌طور کلی، در برخی موارد خاص، بیمه‌ها ممکن است از مدارک دیگری هم برای پرداخت هزینه‌های بیمه در خرید عینک استفاده کنند. این مدارک را با ضمیمه نمودن، ارائه داده و هزینه‌های بیمه را پوشش دهند.

پوشش بیمه تکمیلی برای خرید عینک و لنز طبی

پوشش هزینه‌های خرید عینک و لنز، به نوع شرکت بیمه بستگی دارد. البته اغلب بیمه‌ها شرایط مشابهی را ارائه می‌دهند، اما گاهی استثناءها نیز وجود دارد. شرکت‌های بیمه در زمینه درمانی و خرید عینک خدماتی از قبیل:

 

– خرید عینک طبی

– خرید لنز طبی

– ویزیت چشم پزشک

– خرید عینک آفتابی با لنز طبی

 

را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. با این حال، بهتر است قبل از خرید عینک و لنز طبی، اطلاعات قرارداد شرکت بیمه خودتان را بررسی کنید تا با توجه به میزان پوشش بیمه، انتخاب بهتری انجام دهید. توجه به این نکته ضروری است که هر شرکت بیمه، هزینه فرانشیز را مشخص می‌کند و بر اساس آن، میزان پرداختی بیمه کمتر می‌شود.

فرانشیز بیمه چیست؟

یاس اپتیک به عنوان یک عینک فروشی طرف قرارداد با اکثر بیمه های پایه و تکمیلی، امکان خرید عینک های طبی  را برای ساکنین غرب تهران فراهم کرده . گستردگی و تنوع زیاد محصولات، به علاوه فروش عینک های اصل و با کیفیت، همراه با بیمه، جذابیت بالایی برای خرید عینک از این مجموعه ایجاد کرده است. البته همیشه پیش از خرید، قوانین مربوط به استفاده از بیمه خودتان و هزینه های مربوط به فرانشیز، و نوع قرارداد بیمه خود را بررسی کنید تا بتوانید خریدی هوشمندانه و صحیح داشته باشید.

جمع بندی:

فرانشیز بیمه، مبلغی است که بیمه‌گذار در صورت وقوع حادثه باید خود پرداخت کند. این مبلغ جزء هزینه‌های خسارت است که بیمه تنها بخشی از آن را تحت پوشش می‌دهد. این تداخل مالی به همکاری در هزینه بین بیمه‌گذار و شرکت بیمه اشاره دارد. بعضی بیمه‌نامه‌ها ممکن است یک فرانشیز داشته باشند تا بیمه‌گذار را به پرداخت هزینه‌های کوچکتر تشویق کند. مقدار فرانشیز بر اساس نوع بیمه و شرایط قرارداد متغیر است و در قرارداد بیمه دقیقاً مشخص می‌شود.

سوالات متداول:

میزان پوشش بیمه بستگی به نوع قرارداد و شرایط بیمه دارد. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید، جزئیات قرارداد و مفاهیم مانند فرانشیز و سقف سالانه را بررسی کنید.

بله، برخی از بیمه‌ها پوشش ویزیت چشم پزشک را نیز ارائه می‌دهند. این امکانات بستگی به نوع بیمه و شرایط آن دارد.