عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا در غرب تهران
راهی ساده برای تعیین نمره چشم

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا: در فروش عینک و ارتقاء سلامت چشمان خود، انتخاب یک عینک فروشی متعهد به کیفیت و خدمات ویژه می‌تواند تفاوت قابل ملاحظه ای در نظر شما داشته باشد.یاس اپتیک به عنوان یک عینک فروشی با سابقه موفق و مشهور در عرصه عینک و اپتیک، به طور مداوم با بیمه‌نامه‌های مخصوص خود توانسته‌است مشتریان خود را تحت پوشش قرار دهد. این بیمه‌نامه‌ها توسط شرکت بیمه دانا و 13 شرکت بیمه دیگر ارائه می‌شوند و متعهد به جبران هزینه‌های مربوط به عینک‌ها و خدمات اپتیکی می‌شوند. پوشش بیمه های متفاوت برای خرید عینک و خدمات تعمیر و تعویض تحت پوشش بیمه، خیال شما را بابت یک خرید خوب راحت می کند. این تعهد به خدمات بیمه‌ای نشان از توجه یاس اپتیک به رضایت مشتریان و تأمین سلامت چشمی آنها دارد. از آنجا که عینک یک وسیله روزمره و حیاطی برای افراد است، خرید از ما تحت پوشش بیمه این ضمانت را میدهد که شما عینک اصل را به قیمت اتحادیه از ما خریداری می کنید. اصالت کالا به شما اطمینان دهد که سلامت چشم‌هایتان در دستان افراد متخصص و متعهدی چون یاس اپتیک قرار دارد. این تجربه متفاوت باعث می‌شود که خرید عینک و مراقبت از چشم‌هایتان یک تجربه لذت‌بخش و ایمن تر شود.

عینک سازی طرف قرارداد با بیمه دانا در تهران + زیبایی و سلامت چشم با چشم پزشکی حرفه‌ای

اگر از بیمه دانا برخوردارید و به دنبال خرید عینک طبی یا آفتابی هستید، می‌توانید از مراکز عینک‌سازی طرف قرارداد با این بیمه در تهران بهره‌مند شوید. این مراکز هزینه‌های شما را تا سقف مشخصی پوشش می‌دهند و به شما امکان می‌دهند عینک‌های تجویزی چشم‌پزشک را با تخفیف‌های ویژه دریافت کنید. مراجعه به چشم‌پزشک حرفه‌ای قبل از خرید عینک برای دریافت نسخه دقیق و انتخاب بهترین گزینه برای بهبود دید شما بسیار مهم است.

اوپتومتری وعینک سازی طرف قرارداد بیمه دانا در غرب تهران

آیا به دنبال خرید عینک طبی مردانه و آفتابی با بیمه تکمیلی دانا هستید؟ یاس اپتیک یکی از مجهزترین مراکز فروش حضوری عینک در غرب تهران می باشد که با داشتن متخصص بینایی سنجی (اپتومتریست) تمامی نیازهای شما برای خرید عینک را فراهم کرده. علاوه بر این اغلب بیمه گذاری های کشور با این مجموعه قرارداد داشته و امکان خرید با بیمه تکمیلی برای هرکسی که تحت پوشش بیمه تکمیلی باشد وجود دارد. گاهی اوقات هم خواهان خرید بصورت غیر حضوری هستید که البته دشواری های خاص خود را دارد . چراکه باید از انواع جنس فریم عینک طبی مردانه و زنانه و پوشش های لنز آگاه باشید و حتی سایز صورت خود را بدانید تا انتخاب درست داشته باشید.  

بیمه دانا چه میزان از هزینه خرید عینک طبی را پرداخت می کند؟

میزان پرداخت بیمه دانا برای خرید عینک طبی با کیفیت ممکن است متغیر باشد و بستگی به نوع بیمه و شرایط قرارداد شما داشته باشد. برای اطلاعات دقیق و مشخصات بیشتر، بهتر است با واحد خدمات مشتریان یا شعبه مربوط به بیمه دانا تماس بگیرید و جزئیات پوشش و مقررات خود را بررسی کنید. در بسیاری از موارد، بیمه‌نامه‌ها از فرانشیز و سقف سالانه برای هزینه عینک طبی زنانه و مردانه حمایت می‌کنند و این مقادیر ممکن است بر اساس توافقات خاص تغییر کنند.

برای خرید عینک با دفترچه بیمه به کجا مراجعه کنیم؟

فروشگاه عینک یاس

برای خرید عینک طبی با استفاده از بیمه تکمیلی دانا، بهتر است به مراکز عینک‌سازی طرف قرارداد با این بیمه مراجعه کنید. در این مراکز، هزینه‌های جبرانی بیمه به‌صورت مستقیم محاسبه می‌شود و نیازی به پرداخت کامل هزینه به‌صورت آزاد نیست. اما اگر از مراکز غیرطرف قرارداد خرید کنید، ابتدا باید هزینه کامل عینک را پرداخت کرده و سپس با ارائه فاکتور خرید و نسخه پزشکی به دفاتر بیمه دانا مراجعه کنید تا مبلغ بیمه شما پس از محاسبه و تایید، بین 1 هفته تا 1 ماه به حسابتان واریز شود.

اگر از مرکز غیر طرف قرارداد با بیمه دانا عینک بگیریم، می توانیم از مزایای بیمه استفاده کنیم؟

بطور کلی بیمه های تکمیلی هزینه را طبق قرارداد کامل پرداخت می کنند ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر از مراکز طرف قرارداد خرید کنید، با ثبت کد ملی و ارائه نسخه پزشک، پوشش بیمه در این مراکز محاسبه میشود. ولی اگر از مراکز غیر طرف قرارداد خرید کنید، ابتدا باید خودتان هزینه را کامل پرداخت کنید و بعد با مراجعه به بیمه و ارائه نسخه و فاکتور، هزینه پوشش بیمه را دریافت کنید. توجه داشته باشید که این هزینه ممکن است دوهفته تا یک ماه بعد به حساب شما واریز شود.

توصیه می‌شود با بیمه دانا تماس گرفته و شرایط پوشش را بررسی کنید.

برخی بیمه‌ها ممکن است مراکز تخصصی را ترجیح دهند. انتخاب مرکزی که در لیست نباشد، ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود آورد. ممکن است بیمه تنها مراکز خاصی را برای خرید عینک طبی دخترانه تایید کند. اگر مرکز شما در لیست نباشد، ممکن است پوشش کمتری داشته باشید.

مدارک لازم برای گرفتن هزینه عینک از بیمه تکمیلی دانا

برای دریافت هزینه عینک از بیمه تکمیلی دانا، به مدارک زیر نیاز دارید:

  • فاکتور خرید عینک: شامل مشخصات دقیق خرید، قیمت و تاریخ، و به نام شما باشد.
  • معرفی‌نامه پزشک: از چشم‌پزشک یا اپتومتریست، که نشان دهد عینک برای بهبود وضعیت چشم شما توصیه شده است.
  • کپی کارت ملی: به‌عنوان اثبات هویت.
  • شماره پرونده بیمه: برای پیگیری ادعاها و اطلاعات بیمه‌ای.

با ارائه این مدارک به دفتر بیمه دانا و تماس با واحد خدمات مشتریان برای بررسی شرایط خاص، می‌توانید هزینه عینک طبی خود را دریافت کنید.

آدرس و تلفن مراکز طرف قرارداد بیمه دانا

یاس اپتیک، یکی از معتبرترین مراکز عینک‌سازی طرف قرارداد با بیمه دانا، در غرب تهران واقع شده و در شهرک گلستان دفتر مرکزی دارد. این مرکز به شما امکان خرید حضوری عینک‌های برند و اصل را می‌دهد و همچنین می‌توانید به‌راحتی از طریق وب‌سایت ما خرید آنلاین عینک طبی خود را انجام دهید. در هر دو روش خرید، تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا خواهید بود. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید.

بهترین چشم پزشک طرف قرارداد بیمه دانا

پوشش عینک و لنز طبی در بیمه های تکمیلی دانا

پوشش هزینه‌های عینک و لنز طبی در بیمه تکمیلی دانا بستگی به نوع قرارداد و شرایط بیمه شما دارد. معمولاً بیمه تکمیلی بخشی از هزینه‌های خرید عینک طبی، شامل قیمت عینک و آزمایش‌های چشم‌پزشکی، را تا سقف مشخصی پوشش می‌دهد. برخی از بیمه‌ها هزینه لنزهای طبی و مراجعه به چشم‌پزشک را نیز تحت پوشش قرار می‌دهند. با این حال، عینک‌های آفتابی معمولاً مشمول این پوشش نیستند، مگر در موارد خاص. پیش از خرید بیمه تکمیلی یا عینک، بهتر است شرایط دقیق بیمه خود و سقف پوشش آن را بررسی کنید تا از جزئیات و محدودیت‌ها مطلع شوید.

 

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا در کرج

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا-1234

فرقی نمیکنه از کجای ایران قصد خرید عینک دارید. بیمه دانا با داشتن شعبه های طرف قرارداد در سراسر ایران امکان خرید تحت پوشش بیمه را برای شما فراهم کرده. از طرفی yasoptic.com به شما این امکان را میدهد تا ابتدا با انواع مختلف عینک طبی و آفتابی آشنا شده و روش های تشخیص عینک اصل از فیک را به شما آموزش می دهیم.

در نهایت میتوانید از هر نقطه ای خرید عینک خود را تحت پوشش بیمه دانه بصورت آنلاین از سایت ما انجام دهید.

یا به یکی از مراکز بینایی سنجی و فروش عینک طرف قرارداد با بیمه تکمیلی دانا در سراسر کشور که 76 مورد است مراجعه کنید.

پوشش‌های بیمه تکمیلی دانا

عینک فروشی طرف قرارداد بیمه دانا-2

بیمه تکمیلی دانا تمامی نیازهای پوششی شما را در امور پزشکی پوشش می‌دهد. این شامل هزینه‌های بستری، جراحی‌های تخصصی، زایمان، رفع عیوب انکساری چشم، پاراکلینیکی (تشخیص درمانی)، خدمات آزمایشگاهی، دندان‌پزشکی، سمعک، عینک و لنز تماس طبی، اعضای طبیعی بدن، و سایر خدمات پزشکی از جمله اورژانس‌ها می‌شود.

توجه داشته باشید که اگر برای خرید عینک به مراکز طرف قرارداد بیمه دانا مراجعه کنید از همان ابتدا تمامی هزینه های شما تحت پوشش محاسبه می شود. ولی اگر به هر دلیلی به بیمارستانی مراجعه کردید که طرف قرارداد بیمه دانا نبود، این امکان برای شما فراهم است که پس از تسویه حساب با بیمارستان/مرکز درمانی با ارائه پرونده بیمارستانی و مدارک بیمه خود به شرکت بیمه مراجعه کنید تا هزینه های تحت پوشش بیمه تان پرداخت شود.

بیمه ها و موسسات طرف قرار داد با فروشگاه عینک یاس اپتیک

کلینیک بینایی سنجی و فروشگاه عینک یاس اپتیک طرف قرارداد با بیمه های تکمیلی و نیز برخی از بانکها، نهادها و سازمانها میباشد، که شامل خرید عینک طبی با کیفیت دریاچه چیتگر میشود. شما می توانید با مراجعه به یاس اپتیک در غرب تهران از خدمات مجموعه ما بهره مند شوید. و یا از فروشگاه آنلاین عینک یاس استفاده کنید.

تخفیف خرید عینک طبی و آفتابی 101

جمع بندی:

توجه داشته باشید که در صورتی که از بیمه دانا استفاده میکنید، تنها کافی است موقع خرید، کد ملی متقاضی در سامانه آنلاین بیمه دانا ثبت شود، به علاوه ارائه نسخه پزشکی و کپی کارت ملی تان به فروشنده، می توانید از مبلغ سطح پوشش بیمه خود استفاده کنید. البته این مبلغ پس از کسر مبلغ فرانشیز می باشد.

فرانشیز در بیمه به سهمی از هزینه‌های درمانی اشاره دارد که بیمه‌گذار یا بیمه شده باید خود پرداخت کند. این میزان فرانشیز معمولاً در هر قرارداد بیمه مشخص می‌شود و می‌تواند بین 10% تا 30% یا حتی بیشتر از هزینه‌های درمانی متغیر باشد.

سوالات متداول:

بله، همانطور که در بیمه دانا و بسیاری از شرکت‌های بیمه دیگر است، اگر شخص بیمه پایه مانند بیمه تامین اجتماعی نداشته باشد، فرد معنی‌داری از بیمه تکمیلی نمی‌برد. برای اینکه شما و خانواده‌تان می‌توانید از این پوشش بهره‌مند شوید، باید ابتدا تحت پوشش بیمه پایه باشید.

در صورتی که از مراکز طرف قرارداد خرید کرده باشید فقط کافی است کد ملی خود را به فروشنده بدهید تا ثبت کند. و البته باید نسخه پزشک و یک کپی از کارت ملی خود را به فروشنده ارائه دهید.

بیمه دانا در برخی از قراردادهای بیمه تکمیلی خود امکان تحت پوشش قراردادن همسر و فرزندان پرسنل خانم در شرکت را نمی‌دهد. این ممکن است به دلیل تحت تکفل نبودن آن‌ها توسط پرسنل باشد. اما پرسنل آقا می‌توانند همسر و فرزندان خود را بدون محدودیت تحت پوشش قرار دهند. همچنین، در صورت تحت تکفل بودن والدین پرسنل، مشکلی در بابت بیمه شدن ندارند.

قیمت بیمه برای افراد با سن 60 تا 70 سال 50 درصد افزایش می‌یابد و برای افراد 70 تا 80 سال 100 درصد افزایش پیدا می‌کند. این افزایش‌ها بستگی به شرایط و قراردادهای بیمه دانا دارد.

در صورتی که از مراکز طرف قرارداد خرید کرده باشید فقط کافی است کد ملی خود را به فروشنده بدهید تا ثبت کند. و البته باید نسخه پزشک و یک کپی از کارت ملی خود را به فروشنده ارائه دهید.

بله؛ در صورتی که شخص بیمه تکمیلی خود را بلافاصله تمدید نکرده باشد در بیمه دانا مشمول دوره انتظار خواهد شد. دوره انتظار پوشش بستری 3 ماه و دوره انتظار زایمان 9 ماه است.

3 دیدگاه

  1. ناشناس گفت:

    سلام عینک فروشی طرف قرار داد با بیمه دانا جنوب تهران رو میخواستم

  2. محمد گفت:

    ادرس عینک سازی طرف قرارداد با بیمه دانا در غرب تهران برای خرید عینک طبی و آفتابی رو میخواستم؟

    • مدیر گفت:

      در غرب تهران، شما می‌توانید به راحتی عینک‌های طبی و آفتابی را خریداری کنید. در این منطقه، وجود فروشگاه‌های عینک زیادی است که محصولات مختلفی از جمله عینک‌های طبی و آفتابی را عرضه می‌کنند.

      برای خرید عینک در غرب تهران، می‌توانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. اولین گزینه می‌تواند بازدید از فروشگاه‌های عینک محلی باشد.

      دومین گزینه، استفاده از فروشگاه‌های آنلاین است. در دهه اخیر، بازار آنلاین رونق زیادی پیدا کرده است و شما می‌توانید از طریق وبسایت‌ها و برنامه‌های فروشگاهی آنلاین، عینک‌های مورد نظر خود را سفارش دهید و به خانه تحویل بگیرید.

      در هر صورت، قبل از خرید عینک، بهتر است که از محصولات و خدمات فروشگاه اطلاعات کافی را کسب کنید. مطمئن شوید که فروشگاه دارای مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه است و توانایی سفارش و تنظیم عینک‌های طبی را دارد. همچنین، مطمئن شوید که فروشگاه انواع و مدل‌های مختلفی از عینک‌های طبی و آفتابی را ارائه می‌دهد تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

      با مراجعه به فروشگاه‌ها و مقایسه قیمت‌ها و انتخاب‌های موجود، می‌توانید عینکی که به سلیقه و نیاز شما می‌پردازد را پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید